Pau Martín Rivera

Vaig nàixer a l980. Forme part d´una generació que va veure trencades le seues espectatives de desenvolupament per la traïció que suposà el Régim del 78: la primera de moltes que veurà retallada la progressió en drets personals, socials i laborals. Amb altres paraules: viurem pitjor que els nostres pares.

Malgrat açò em considere afortunat. Vaig estudiar Enginyeria de Forests a la UPV i des d´aleshores no he parat de treballar. Primer com a cap d´obra en la empresa pública Vaersa, després a la empresa privada i des de 2009, i debut a la crisi i la manca de treball, creant pel meu compte una xicoteta empresa de paisatgisme i medi ambient.

Forme part del Cercle Podem Extramurs des de la seua creació i actualment forme part del Consell Ciutadà Municipal de València com a responsable de l´àrea de Medi Ambient, Sostenibilitat i Mobilitat.

Tot açò ho he compartit amb la meua compaya i muller, Núria i des de fa dos anys, amb la nostra filla Gal.la.

En 2014, un grup de veïnes quedarem a una cafeteria del barri motivades per la necessitat d´implicar-nos en un projecte polític de canvi. Llavors fundarem el cercle de Extramurs. Aquesta mateixa necessitat d´implicació fou la motivació inicial per a formar part de l´organització del partit.

Durant aquest temps m´he trobat gent de diferents procedències dins del partit, que conformen un dels grups més implicats amb tornar la política a la ciutadania que ara mateix es pot trobar al partit. Que hagen confiat en mi suposa la gran (i gratificant) motivació de la meua candidatura.

Tornem a ser un grup de veïnes i veïns que quedem en una cafeteria per a implicar-nos i col.laborar en un projecte de canvi. Per a mi això és el que significa Podem.

Me presento por la circunscripción de Valencia