Kepa Basabe Gallastegui

Vaig nàixer a Barakaldo (Euskal Herria), el 1987, però prompte vaig arribar al País Valencià amb la meua família, on he crescut i procurat conèixer el meu entorn i la seua cultura, com ara la llengua, el que ha fet que em acabe sentint basc i valencià . Actualment dividisc el meu temps entre València, on treball, amb les xarxes socials de Podem, El Port de Sagunt, on visc i Benidorm, on tinc família i amics.

Un vegada passat el cicle electoral i amb l'horitzó de 2019 carregat una altra vegada de cites amb les urnes, no ens queda una altra opció en Podem més que treballar intensament dins sobretot, però també fora del partit. Dins per eixamplar i consolidar l'organització, la seua relació amb la societat civil i moviments socials i apostar per un municipalisme a nivell orgànic i també institucional, que ens situe acord amb la força de Podem en la resta d'àmbits institucionals i ens ajude a vertebrar el territori i la nostra organització.

I fora, per dur a terme les polítiques valentes i compromeses que imaginàvem fa ja 3 anys, quan va començar a caminar aquest projecte i que no hem arribat a veure materialitzades per exemple, amb l'Acord del Botànic.

Basant-me en aquesta forma d'entendre les necessitats del Podem que hauria d'arribar, participe per a continuar treballant pel que dèiem "el canvi" i ara ens toca convertir en realitats amb l'eina d'un Podem fort i permeable a la participació de la gent i amb l'objectiu de convertir-se en veritable moviment popular.

Poner de relevancia lo irregular, injusto e inadecuado del proceso de primarias para el Congreso y Senado, plagado de trabas a los territorios.

Me presento por la circunscripción de Valencia